Gemeente Tholen gaat eigen gebouwen energiezuiniger maken

gemeentehuis.jpgvrijdag 07 december 2018 18:55 Tijdens de raadsvergadering van 7 december 2018 heeft de gemeenteraad van Tholen een motie van de ChristenUnie aangenomen om de gebouwen van de gemeente Tholen energiezuiniger te maken. ChristenUnie Tholen vindt dat de gemeente Tholen op dit moment nog weinig ambitieus is ten aanzien van de verduurzaming van haar gebouwen. De gemeentelijke gebouwen moeten actief en met ambitie verduurzaamt worden. Daarnaast moet het energieverbruik van de gebouwen fors worden verlaagd. lees verder

ChristenUnie stelt vragen over mogelijke verhuizing Bravis Ziekenhuis

bravis-ziekenhuis-locatie-bergen-op-zoom-ingang.jpgdinsdag 04 december 2018 20:03 Het Bravis Ziekenhuis overweegt vanaf het jaar 2025 verder te gaan in één nieuwe ziekenhuis, op een andere locatie. Mogelijk is dit niet meer Bergen op Zoom. Als het ziekenhuis verder weg komt, dan het huidige ziekenhuis in Bergen op Zoom, heeft dat gevolgen voor de inwoners van Tholen. Het is daarom belangrijk dat het college van Tholen betrokken is bij deze ontwikkeling, zodat ook de belangen van de Thoolse burgers gediend kunnen worden in deze. lees verder

Actieplan voor binnenstad van Tholen

binnenstadtholen1_34250B7A6F72128BC1257EEE004DF939.jpgdonderdag 18 oktober 2018 20:09 Tijdens de raadsvergadering van 18 oktober heeft de ChristenUnie een amendement ingediend aangaande de binnenstad van Tholen. De ChristenUnie wil dat er een actieplan komt om de binnenstad van Tholen 'toekomst proof' te maken. lees verder

Amendement ChristenUnie herstelplan bomen zwembad Tholen aangenomen

spettervrijdag 16 maart 2018 16:18 De fractie van de ChristenUnie heeft na een gesprek met de zwembadraad een amendement ingediend tijdens de raad van 15 maart 2018. Na dit overleg bleek een bedrag van € 30000 nodig om de ... lees verder

Archief > 2018 > mei