Berichten geschreven door Jaap Hage

1. DJI_0863.jpg
    Door Jaap Hage op 19 januari 2022

Verkiezingsprogramma 2022-2026 “Samen voor een mooi Tholen”

De titel van hetverkiezingsprogramma van de ChristenUnie Tholen voor de bestuursperiode 2022-2026 is: “Samen voor een mooi Tholen”. En met Tholen bedoelen we dan de gemeente Tholen inclusief Sint-Phillipsland. We vinden Tholen namelijk erg mooi en waardevol. We kijken positief naar Tholen en al het moois wat het ons te bieden heeft.

Lees meer over "Verkiezingsprogramma 2022-2026 “Samen voor een mooi Tholen”"
  2. Foto 1.jpg
    Door Jaap Hage op 24 december 2021

Op U, mijn Heiland, blijf ik hopen (Kerst 2021)

Het risico nemend om voor oud en sentimenteel afgeschilderd te worden moest ik afgelopen week veelvuldig denken aan wat de organist afgelopen zondag bij ons in kerk speelde voor de dienst. Ik herkende de bewerking van het lied Op U, mijn Heiland, blijf ik hopen. Het was de bewerking van Klaas-Jan Mulder. (https://www.youtube.com/watch?v=fOtqAAb6HKI)

Lees meer over "Op U, mijn Heiland, blijf ik hopen (Kerst 2021)"
  3. DJI_0875 (1).jpg
    Door Jaap Hage op 11 november 2021

Bijdrage begroting 2022

Vanavond bespreken wij de programmabegroting 2022 met een doorkijk naar de jaren 2023-2025, een begroting met perspectief voorzitter! Allereerst wil onze fractie het college en de ambtelijke organisatie danken voor een helder en goed leesbare begroting die volgens mij voor het eerst is voorzien van een aantal foto’s gemaakt door verschillende fotografen uit onze gemeente. Erg leuk initiatief!

Lees meer over "Bijdrage begroting 2022"