Berichten geschreven door Marcel Vercammen

1. Gemeentehuis.jpg
    Door Marcel Vercammen op 20 april 2024

Als inwoners een urgentieverklaring voor een woning willen aanvragen, dan moet het voor de inwoners duidelijk zijn hoe dit gaat. Dit geldt ook voor andere zaken die via of met de gemeente geregeld moeten worden. Als iets niet helder is, dan moet onze gemeente een faciliterende rol spelen om het voor de inwoners helder te krijgen. Daarnaast moet de website van de gemeente toegangelijk zijn. Dit betekent dat de inhoud klopt en dat inwoners er makkelijk hun weg in kunnen vinden.

Lees meer over "Vragen over faciliterende rol en toegankelijkheid website n.a.v. aanvragen urgentieverklaring"
  2. muzieknoten-sticker-3-stickers-1786-425x425.jpg
    Door Marcel Vercammen op 20 juni 2022

Kwaliteitsimpuls Muziekonderwijs gemeente Tholen

Samen voor een mooi Tholen’, betekent voor onze fractie ook ‘samen voor mooi muziekonderwijs in Tholen!'

Lees meer over "Kwaliteitsimpuls Muziekonderwijs gemeente Tholen"
  3. Hoopvol_perspectief omslag.PNG
    Door Marcel Vercammen op 4 maart 2022

Actieplan Hoopvol Perspectief voor Jongeren in de gemeente Tholen

De jongeren van de ChristenUnie vinden het hoog tijd om o.a. de mentale gezondheid van jongeren in de gemeente Tholen op de agenda te zetten. Van alle leeftijdsgroepen zijn het vooral zij die in de knel zitten, angst ervaren en somber of depressief zijn. 'Daarom heeft de ChristenUnie op zaterdag 5 maart een lokaal actieplan Hoopvol Perspectief voor Jongeren gelanceerd. Naast de mentale gezondheid richt dit actieplan zich op relevante thema's voor alle jongeren, zoals klimaat en de woningmarkt.

Lees meer over "Actieplan Hoopvol Perspectief voor Jongeren in de gemeente Tholen"